Komunikacijski sustavi u radu s osobama sa višestrukim teškoćama
Navedena edukacija pružiti će stručnjacima koji se u svom radu susreću sa populacijom korisnika sa senzoričkim i utjecajnim teškoćama i/ili višestrukim teškoćama , teorijska i praktična znanja i vještine iz područja analize, kreiranja i primjene multimodalnih komunikacijskih sustava kako bi se zadovoljila temeljna potreba i pravo svakog pojedinca. Na temelju dugogodišnjeg iskustva, stručnjacima će se ponuditi različiti alati i potaknuti na kreativno rješavanja izazova s kojima se susreću u svakodnevnom radu.
Predavanja, radionice i diskusije, analize video snimaka i studije slučaja potaknuti će sudionike na promišljanje i oblikovanje djetetu primjerenih i učinkovitih komunikacijskih sredstava i aktivnosti. Specifične potrebe korisnika s višestrukim teškoćama biti će razmatrane u kontekstu primjene u različitim komunikacijskim situacijama i okruženjima.
Predavanja, radionice i diskusije, analize video snimaka i studije slučaja potaknuti će sudionike na promišljanje i oblikovanje djetetu primjerenih i učinkovitih komunikacijskih sredstava i aktivnosti. Specifične potrebe korisnika s višestrukim teškoćama biti će razmatrane u kontekstu primjene u različitim komunikacijskim situacijama i okruženjima.
Sadržaj
Obilježja komunikacije osoba s višestrukim teškoćama
Izazovi u komunikacijskom razvoju
Sastavnice modela komunikacije - oblici komunikacije, komunikacijske funkcije, sadržaj komunikacije, okruženje
Receptivna i ekspresivna komunikacija
Opservacija djetetove interakcije i komunikacije uz primjenu neformalnih alata procjene
Sažimanje informacija na temelju opservacije i definiranje ciljeva za dalje
Komunikacijske strategije
Primjena sustava konkretnih i apstraktnih simbola u radu s osobama s višestrukim razvojnim teškoćama
Kreiranje komunikacijskih ploča
Primjena sustava rasporeda
Prilagodbe i podrška
Taktilne strategije
Konverzacijski pristup
Izazovi u komunikacijskom razvoju
Sastavnice modela komunikacije - oblici komunikacije, komunikacijske funkcije, sadržaj komunikacije, okruženje
Receptivna i ekspresivna komunikacija
Opservacija djetetove interakcije i komunikacije uz primjenu neformalnih alata procjene
Sažimanje informacija na temelju opservacije i definiranje ciljeva za dalje
Komunikacijske strategije
Primjena sustava konkretnih i apstraktnih simbola u radu s osobama s višestrukim razvojnim teškoćama
Kreiranje komunikacijskih ploča
Primjena sustava rasporeda
Prilagodbe i podrška
Taktilne strategije
Konverzacijski pristup
- Obavijest o edukaciji Komunikacijski sustavi
- Program edukacije Komunikacijski sustavi
- CV izvoditelja edukacije
Vrijeme održavanja
Informacije na email:ec@malidom.hr
Izvođači
Martina Celizić, Nikolina Jurić Tanfara, Senada Jagar
Kotizacija
200 EUR
Maksimalan broj polaznika
16
Opterećenje
16 h
Rok prijave i uplate
Prijava
Prijavni obrazac
Obvezno za svrhu navesti naziv edukacije i ime polaznika. Prijava će se smatrati pravovaljanom nakon izvršene uplate.