- Početna
- Edukacijski materijali
- Webinari
- Veliko I u kurikulumu
- Funkcionalni vid-što je to?
- Cerebralno oštećenje vida
- Razvoj grubih motoričkih funkcija kod djece s oštećenjem vida
- Kreiranje poticajnih aktivnosti za dojenčad 0-6 mjeseci
- Poveznica motoričke komponente s drugim razvojnim komponentama
- Kreiranje poticajnih aktivnosti za dojenčad 6-12 mjeseci
- Transdisciplinarni pristup - prednosti i izazovi
- Strategije podrške učenju djece s višestrukim teškoćama I: okvir intervencije
- Implementacija razvojnih i funkcionalnih ciljeva u kontekstu aktivnosti
- Sustavi komunikacije u radu s djecom i mladima s višestrukim razvojnim teškoćama
- Terapijsko hranjenje kod djece s razvojnim teškoćama
- Poticanje kretanja kroz svakodnevne rutine i aktivnosti djece s razvojnim teškoćama
- Primjena halliwick koncepta u ranoj intervenciji djece s razvojnim teškoćama
- Univerzalni dizajn za učenje i primjena kreativnih medija u edukaciji i rehabilitaciji
- “ZAKAJ VOLIM ZAGREB” - edukacijski projekt
- Partnerski odnos s obitelji
- Senzorno učenje
- Edukacijska procjena
- Procjena vođena temeljni procesima učenja
- Vidne stimulacije i vidne vježbe
- Primjena pokreta i plesa kroz analizu pokreta djeteta od rođenja do prve godine života
- Prilagodba prostora i materijala u svrhu optimalizacije vizualnog funkcioniranja
- Kreiranje cilju usmjerenih aktivnosti
- Sportske aktivnosti u radu s djecom i mladima s višestrukim razvojnim teškoćama
- Strategije podrške učenju djece s višestrukim teškoćama I: Aktivno učenje
- Programi usavršavanja
- Primjena likovnih medija te pokreta i plesa u radu s djecom i mladima
- Procjena i terapijski postupci u aktivnosti hranjenja, jedenja i pijenja kod djece s razvojnim teškoćama
- Izrada Individualnog edukacijskog plana i kreiranje cilju usmjerenih aktivnosti
- Pravilno postupanje kod neurorizične djece
- Sistemi nadomjesne i potpomognute komunikacije
- Stručna podrška u ranoj razvojnoj dobi
- Procjena i rehabilitacija vida - temeljni stupanj
- Procjena i rehabilitacija vida - napredni stupanj
- Cerebralno oštećenje vida u dječjoj dobi
- Primjena bajki kroz likovnost u radu s djecom i mladima s teškoćama
- Komunikacijski sustavi u radu s osobama sa višestrukim teškoćama
- Sportske aktivnosti u radu s osobama s višestrukim teškoćama
- Bol kod djece s cerebralnom paralizom: obilježja i podjela te mogućnosti prevencije i tretmana.
- Vrednovanja
- Radionice praktičnih vještina
- Galerija