2009. godine završava Educational Leadership Program na Perkins School for the Blind sa temom Razvoj školskog programa za učenike sa višestrukim teškoćama.
U svom radu usmjerena je na razvoj programa, područje komunikacije i asistivne tehnologije. Provodi procjenu unutar kabineta za AT. Predsjednik je radne skupine za AT pri HKER. Izvoditelj je brojnih edukacija u Hrvatskoj i inozemstvu kao i autor webinara.
Autor je priručnik Multimodalni pristup interakciji i komunikaciji osoba sa senzoričkim i utjecajnim teškoćama. Ima zvanje savjetnika u socijalnoj skrbi.
Nakon diplome, Ivana se dodatno usavršavala u području senzorno integracijske Ayres terapije - SIAT i razvoju programa za osobe sa višestrukim teškoćama. U Malom domu vodi program poludnevnog i cjelodnevnog boravka, provodi terapiju senzorne integracije u programu rane razvojne podrške te unapređuje kvalitetu programa za djecu i mlade s višestrukim teškoćama. Autorica je edukacija, stručnih poglavlja i webinara, sudionica domaćih i međunarodnih skupova,. Ima zvanje savjetnika u socijalnoj skrbi.
Ivana Macokatić završila je 2008. Educational Leadership Program na Perkins School for the Blind u području gluhosljepoće te nakon povratka razvija program rada.
U okviru usavršavanja na području plesa i pokreta završava „Teachers Training in Holistic Dance and Movement Pedagogy“ i edukaciju edukaciju iz Labanove analize pokreta.
Nalazi se u završnoj supervizijskoj fazi edukacije za Coaching Parent. Održava edukacije i predavanja za stručnjake u Hrvatskoj i inozemstvu, aktivno prenoseći svoja znanja i iskustva.
Senada je završila poslijediplomski specijalistički studij Rana intervencija u edukacijskoj rehabilitaciji te se stručno usavršavala u području rane razvojne podrške, razvojne procjene te procjene korisnika s višestrukim teškoćama i gluhosljepoćom. Aktivno sudjeluje u edukacijama za stručnjake u Hrvatskoj i inozemstvu, prenoseći znanja i iskustva iz prakse. Ima zvanje savjetnika u socijalnoj skrbi.
Nikolina se usavršavala se u procjeni i rehabilitaciji vidnog funkcioniranja te vibroakustičnoj terapiji, gdje je certificirani VIBRAC praktičar. Radi u programima procjene i savjetovanja i rane razvojne podrške. Sudjeluje u izvođenju edukacija iz područja rane razvojne podrške i procjene i rehabilitacije vidnog funkcioniranja te voditelj radionice praktičnih vještina primjene prirodne kozmetike u okviru edukacijsko-rehabilitacijskih programa.
Mirjana je završila i specijalistički studij socijalnog rada te je voditelj podružnice za odrasle osobe. Dodatno se usavršavala u području rada s obiteljima i godinama vodi grupe podrške roditeljima. Izvoditelj je nekoliko edukacija i autor webinara o partnerskom odnosu s roditeljima. Vodi radionice za stručnjake o primjeni prirodne kozmetike unutar edukacijsko-rehabilitacijskih programa.
Jasminka od 2000. godine radi u Malom domu. Nakon diplome, dodatno se usavršavala u neurorazvojnoj fizioterapiji, završivši Bobath tečajeve u Velikoj Britaniji te osnovni i napredni MAES tečaj, s fokusom na neuromotorne procjene dojenčadi. Voditeljica programa rane razvojne podrške. Vanjski je suradnik i mentor na Zdravstvenom veleučilištu te autorica priručnika Pravilno postupanje i pozicioniranje. Autor je i poglavlja unutar priručnika iz područja programa rane razvojne podrške i vidnog funkcioniranja.
Nakon završetka sveučilišnog diplomskog studijs fizioterapije diplomira osteopatiju na Akademiji osteopatije. Završila je i niz specijaliziranih edukacija iz područja neurorazvojne fizioterapije i procjena razvoja djeteta. Kroz Edukacijski centar sudjeluje kao izvođač i autor edukacija i webinara. Vanjski je predavač na studiju fizioterapije te autorica poglavlja u priručnicima. Aktivno sudjeluje na domaćim i međunarodnim konferencijama, članica je stručnih društava. Od 2023. ima zvanje savjetnika u socijalnoj skrbi.
Nakon diplome na ERF-u, magistrirala psihotraumatologiju na Medicinskom fakultetu u Zagrebu te završila edukaciju za praktičara ekspresivnih terapija. Radi kao likovna terapeutkinja u „Malom domu - Zagreb“, surađuje s brojnim institucijama i vodi socijalno angažirane umjetničke projekte, edukacije i razvojne programe u Hrvatskoj i inozemstvu. Aktivno izlaže kao umjetnica na domaćim i međunarodnim izložbama, bavi se avangardnim kazalištem te je autorica dječjeg romana „Narančasti otok“. Ima zvanje savjetnika u socijalnoj skrbi.
Nakon diplome, završava Educational Leadership Program u Perkins School for the Blind u SAD-u gdje se dodatno usavršava u radu sa učenicima sa gluhosljepoćom i tranziciji u odraslu dob. Po povratku radi na razvoju programa za korisnike s višestrukim teškoćama i gluhosljepoćom te koordinira program tranzicije korisnika u odrasli život. Izvoditelj je edukacijskih programa iz područja komunikacije, nepoželjnih ponašanja i tranzicije. Vanjska je suradnica na ERF-u i koautorica stručnih članaka.
Nakon završetka diplomskog studije fizioterapije Hrvoje se usavršavao u dječjoj neurofizioterapiji kroz Halliwick terapijsko plivanje, Kinesiotaping, GMFM i GMFCS, MAES pristup, Infant Motor Profile i druge programe. Sudjeluje u edukacijama iz pozicioniranja, strategija ponašanja, rane razvojne podrške i klasifikacijskih sustava motoričkog funkcioniranja. Autor je poglavlja u stručnim knjigama i znanstvenih članaka te aktivni sudionik i predavač na domaćim i međunarodnim konferencijama. nacionalni je koordinator je EACD za Hrvatsku. Ima zvanje mentora u skrbi.
Nakon što je diplomirala radnu terapiju na Zdrastvenom veleučilištu stručno se usavršava u području terapijskog hranjenja, kroz edukacije Edukacijskog centra Malog doma, TalkTools Feeding First te Transforming Feeding and Nutrition for Children with Disabilities “SPOON”, u suradnji s Perkins School for the Blind. Završila je sva tri stupnja međunarodne edukacije Perkins Academy. Edukaciju iz terapije senzoričke intergracije pri Akademiji za razvojnu rehabilitaciju završava 2024. godine. Sudjeluje na domaćim i međunarodnim konferencijama.
Nakon diplome na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu zapošljava se u Centru za pružanje usluga u zajednici Mali dom gdje radi u svim programima. Dodatno se usavršava iz područja rane razvojne podrške, programa rada sa učenicima sa gluhosljepoćom i višestrukim teškoćama i senzorno integracijske pedagogije. Izvoditelj je unutar edukacija Kreiranje Individualnog edukacijskog plana i cilju usmjerenih aktivnosti i Senzorno učenje.
Dražen je diplomirao na Kineziološkom fakultetu. Usavršavao se u terapijskom plivanju po Halliwick konceptu, Watsu terapiji i vođenju terapijskog psa. Svojim radom značajno doprinosi rehabilitaciji djece s posebnim potrebama kroz kineziterapiju, izradu didaktičkih pomagala, sudjelovanje u međunarodnim radionicama i projektima poput Višeosjetilnog parka na Jarunu te umjetničko-socijalnim inicijativama kako u Hrvatskoj tako i u inozemstvu.
Dragomila je završila logopediju na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu 2008. godine, a radno iskustvo stjecala u Poliklinici SUVAG, Privatnom logopedskom kabinetu Ružičasti oblak te od 2018. u Malom domu. U Centru radi kao logoped i muzikoterapeut u programima rane intervencije i procjene. Završila je Verbotonalni seminar, edukaciju Floortime terapeuta i specijalistički studij muzikoterapije, a svoje iskustvo i rad redovito prezentira na stručnim skupovima i konferencijama.
Ivana je diplomirala je na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu gdje je i radila kao stručni suradnik na projektu Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za djecu s teškoćama u razvoju - ATTEND. U radu je usmjerena na primjenu asistivne tehnologije u radu s djecom sa složenim komunikacijskim potrebama uključujući procjenu, implementaciju i korištenje AT sredstava u različitim programima Procjene i savjetovanja, rane razvojne podrške i programa poludnevnog i cjelodnevnog boravka.
Martina je završila temeljni i napredni stupanj edukacije „Procjena i rehabilitacija vida“ te stekla naziv stručnjaka u tom području. Radi u transdisciplinarnom timu na funkcionalnoj procjeni vida, izvodi vježbe na ERF-u i sudjeluje na domaćim i međunarodnim konferencijama. Ima zvanje mentora.
Nakon diplomiranja na Edukacijskom rehabilitacijskom fakultetu, 2009 godine magistrirala je na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
U organizaciji Malog doma - Zagreb i Christian Blindmission završila je edukaciju za stručnjaka za vid, a na Carrola Center for the Blind (USA) završava orijentaciju i kretanje.
Autorica je priručnika iz područja vidnog funkcioniranja, poglavlja u priručniku iz područja rane razvojne podrške i voditelj edukacije iz procjene i rehabilitacije vidnog funkcioniranja. Ravnateljica je Centra za pružanje usluga u zajednici Mali dom.